2009. október 2., péntek

2009. október 2. péntek

Elnézést az utóbbi napok inaktivitásáért, de sajnos sokat kellett utaznom. Mától kezdve megjelenik egy új elem a blogon, ez pedig nem más, mint a határidős kötvénypiac. Igaz nem áru, de arra gondoltam, hogy mivel szintén határidős termék, említést tehetünk az EUREX és GLOBEX kötvényekről.

EUREX KÖTVÉNYEK:
Tegnap nagy emelkedést hajtott végre a kötvénypiac, ez talán részben annak tudható be, hogy a részvénypiacok ideiglenes kiszámíthatatlansága miatt sokan próbálkoztak vele. Mindenesetre ma kezd megint oldalazásra állni a dolog, viszont, ha amerika délután tud adni megint egy lökést akkor tovább emelkedhetnek, vagy kitörrhetnek, esetleg nagy zuhanásba kezdhetnek. Amerikára figyeljünk, csak ettől függ ma szerintem.
Konkrétabban:
-decemberi EURO-Bund kötvény: Oldalazást várok 122,4 és 122,75 között, ez lehet, hogy rövidebb távú lesz, mint gondolnánk. 122,8 felett már lehet próbálkozni longgal, de ha biztosra akarunk menni, akkor inkább várjuk meg a 123-at. Intő jel lehet, hogy a későbbi lejáratúval majdnem egy áron van.

GLOBEX KÖTVÉNYEK ÉS HATÁRIDŐS DEVIZA:
-Decemberi EURO FX: 1,45 és 1,46 közti oldalazást várok, eltarthat akár több napig is, de kitöréskor mindenképp lépjünk, főleg short esélyes szerintem.
-decemberi 30 years US T-bond: 123'2 felett longolnám. Short ma nem ajánlott.

PÁRIZSI ÁRU:
-Milling wheat 2. novemberi szállítással: Már egy ideje oldalaz. Ma talán kitörhet 124,6 fölé, ez esetben valószínü egy visszateszt és mehet a long.
-Novemberi kukorica: 120 és 122,5 közt folytatja az oldalazást. Mégsem ajánlok beszállást, mert nincs forgalma mostanában igazán.

LONDONI ÁRU:
Decemberi takarmánybúza most kezd oldalazásba. A sáv még nem egyértelmü, én sajnos benéztem és nyitottam rá egy korai longot. Ha viszont ebből kitör, akkor már tényleg érdemes! :)

GLOBEX ÁRU:
mindjárt jön 1-2 óra múlva...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése