2009. szeptember 21., hétfő

Új Blog indulása

Sziasztok. Arra gondoltam, hogy a mai naptól blogot indítok olyanoknak, akik a nemzetközi árutőzsdéken kereskednek, vagy ismerkednek a kereskedéssel. Ma még nem lesz szakmai bejegyzés, inkább csak egy rövid bemutatkozás. 25 éves vagyok, Pécsen élek és 1 éve kereskedem aktívan a tőzsdén. Előtte sokáig demóztam, illetve tájékozódtam. Először FOREX-en kezdtem, aztán jöttek a CFD-k, a BÉT míg végük a certifikátok után rátaláltam az árutőzsdére. Illetve mindig is tudtam, hogy ez lesz az igazi irány, csak előbb a BÉT-en összeszedtem rá egy megfelelő tőkét. Jelenleg a GLOBEX-en, a frankfurti, a londoni valamint a párizsi árutőzsdén kereskedem magánszemélyként. Már fél éve ebből élek egyre jobban és remélem ez nem is fog változni :) Ezen a blogon találni fogtok infókat, tippeket, napi eredményeket, linkeket és miegymást. Ezen kívül, lesz egy kérdezős rovat. Ezt úgy képzelem el, hogy ha bárkinek bármi kérdése van a határidős piacokkal kapcsolatban, vagy hozzászólása, akkor kérem szóljon hozzá a napi bejegyzéshez és a következő nap elején megválaszolom a blogon. Mindenkinek jó kereskedést, lehet, hogy még jön ma egy tipp-rovat.

1 megjegyzés:

  1. Szia, szeretn;m megtudni, hogy milyen szolgaltatot hasznalsz adas vetelre, illetve tudnal -e ajanlani valamilyen olcso brokert kulfold reszvenyek adas vetelere. Koszonom elore is!

    VálaszTörlés